mandag 2. november 2009

November 1



Jeg skal hoppe.
Er det noen brennmaneter der?
Forresten det er litt kaldt. Jeg tør egentlig ikke. Har ikke gjort det før.
Men det ser jo ikke så vanskelig ut.
Et skritt til nå så er jeg på vei ned i vannet.
Nå klør det på skulderen igjen. Fikk et myggestikk der.
Det går ikke å hoppe og klø samtidig ikke sant?
Er dere sikker på at det ikke er noen brennmaneter der nå?
Tenk hvis jeg brenner meg likevel.
Hva får jeg hvis jeg hopper da? Et Donaldblad? Sjefens velsignelse? Ære og berømmelse?
Jeg skal gjøre det – ikke mas så fælt. Knærne mine skjelver jo. Hva skjer om jeg ikke klarer det?
Helsikes myggestikk.
Nå hopper jeg.

Jeg vet ikke helt om det ble bra. Kom litt skjevt ut og fikk vann i nesa.
Men jeg turte å hoppe. Ikke alle gjør det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige tilbakemeldinger