tirsdag 17. november 2009

November 17



Hei du – det er meg,
beklager at jeg ikke har kontaktet deg før, men jeg har hatt så mye å gjøre….

– Ja jeg er lei meg – det er ikke det at jeg ikke tenker på deg – klart jeg gjør det, men dagene går så fort og du vet – vips så er det noen måneder siden sist vi var sammen… og nå er det snart jul og greier…

– Jeg håper vi fortsatt er venner – du bør jo vite hvor glad jeg er i deg –
men det er så mye greiere å gjøre ting sammen når det er sommer – livet er lettere liksom...

– Huff jeg håper ikke du har hatt det leit – jeg lover å ta meg sammen – men jeg har ikke tid akkurat nå – overlever du en dag til med snø på så skal jeg børste det bort i morgen. Kors på halsen.

– Men nå må jeg forte meg. Skal rekke trening. Ha det bra så lenge da. Ta godt vare på deg selv og ikke snø ned. Vi snakkes.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige tilbakemeldinger