onsdag 18. november 2009

November 18




Hei du der.
Hva tenker du på?

Er du glad? Trist? Munter? Tankefull?
Tenker du på livet? Hvor kort det er? Hva du skal ha til middag? Eller bare soler du deg i glansen av å bli iakttatt?

Jeg får sånn lyst til å ta på deg. Stryke hånden over kinnet ditt. Kjenne hvor glatt det er. Være litt snill mot deg. Fryser du? Du er litt kald. Særlig på ørene.

Jeg tror sannelig ikke du ser meg. Uansett hva jeg gjør behandler du meg som luft. Du kunne i det minste gi til kjenne at jeg er her.

Ahh - så irriterende du er. Jeg får lyst til å sparke deg. Lugge deg. Håper du fryser… og sulter også.

Unnskyld. Jeg mente det ikke. Kan du ikke bare vær så snill å se meg.
Det gjør så vondt når du ikke gjør det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige tilbakemeldinger