tirsdag 3. november 2009

November 3




Noen har stjålet frokosten min.

Den pleide å være morgensol i øynene og en lunken kaffeskvett over en avis… kanskje en bolle – aller helst med rosiner… eller en sjokolade når ingen så det..
Men så ble jeg bestjålet….
Av mennesker med sinte øyebryn og lange utlegninger som ropte grovbrød, 5 om dagen og ”det viktigste måltidet av alle”.
Og jeg som bare ville kose meg litt. Eller la være å spise – men bare nyte en stille stund.
Tyvene sier de gjør det for min skyld. At jeg helt sikkert vil leve minst 2 uker lengre hvis jeg både spiser torskerogn, kli og tran hver dag. Men jeg vil ikke ha torskerogn og kli – jeg vil ha sjokoladekjeks og kaffe.

Ok da – så ofrer jeg de to siste ukene av livet på denne vakre morgenstund – jeg vet hva jeg risikerer - men da må dere holde opp å mase. Ok?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige tilbakemeldinger